Bakal Kerjaya Aku Tanda Akhir Zaman?

Tuesday, March 06, 2012

Assalamualaikum semua.

ADUH. Dengar tajuk je dah cuak. Kadang-kadang aku terfikir adakah kerjaya pilihan aku ni tepat untuk aku. Tapi semua telah tertulis. Just follow the flow.


Aku ni bakal apa??

 Lah. Korang tak baca ke profile aku. Nampak sangat korang bukak belog aku, follow aku sebab nak aku follow balik kan = = . HAHA. Kantoi sudah. Header aku punyalah pergh. Kalau tak nampak aku tak tau lagu  mana lagi nak habaq kat hang. Let me introduce myself. Aku bakal arkitek lah. Sekarang sedang menjalani latihan industri di salah satu architect firm kat Ukay Perdana. Clear? Jangan buat tak tahu pulak lepas ni.

As all of you know, salah satu tanda akhir kiamat apabila banyaknya bangunan-bangunan pencakar langit dibina. Dan of course dah banyak dah benda ini terjadi. OH TIDAK INI TAK MUNGKIN. Apa yang tak mungkinnya? Take a look at this.

Tengok. Bukan main berderet hah.

Dan puncanya? Mestilah salah arkitek!
Arkitek arkitek arkitek asal awak design bangunan tinggi-tinggi?
KO INGAT AKU SUKA-SUKA DESIGN KE? CLIENT YANG MINTAK AKU DESIGN..AKU DESIGN LAH HALAMAK.
Eh jangan marah EN arkitek. HAH. SEE. Memang pun bukan salah kita orang pun. Tapi apa yang aku nak jelaskan tak ada sapa punca tak ada sapa punya angkara. Semua ini sudah tertulis. 

Aku cuma nak kasi tau pasal something. I'm not really sure whether you guys know about this or not. Skycrapper also will be build di Tanah Suci Makkah! Just imagine that Makkah pun ada skycrappers sendiri. Semoga apa yang terjadi ia membuatkan kita terfikir.

At the construction site.


Menara jam seperti yang dirancang..Tapi sekarang dah siap pun..

Hari kiamat itu pasti dan jelas akan datang. Sama dengan kematian. Kita sebagai khalifah di bumi Allah ni mestilah bersedia. Sentiasa bersedia menghadapi apa yang berlaku kelak. Aku berceramah malas nak dengar?  Okay tu korang punya pasal nak dengar ke tak nak as long as aku dah sampaikan apa yang patut sebab aku Islam..=))






You Might Also Like

3 comments

  1. fyi, menara jam tu dah siap dah.. cantik sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau tak per..cntik kot..tapi tulah..kenkadng aku risau gak

      Delete
  2. What's up to all, how is the whole thing, I think every one is
    getting more from this web page, and your views
    are fastidious for new users.

    my weblog ... RusselNStinespring

    ReplyDelete

komen je. Tak kena bayar pun. OHOHO