Aku? Gadis Pengiring? Macam Tak Percaya!

Friday, March 16, 2012

Assalamualaikun semua.

Salam Jumaat. Pagi tadi aku tergerak hati nak buka album masa semester 3. Aku belek-belek jumpa lah satu gambar ni. Ahahaha. Aku serius tak percaya yang aku ni antara yang terpilih jadi pengiring KONONNYA untuk satu majlis ni, KAWANS.

KAWANS? Kawans makans kawans ke? Ape pulak ke situ perginya. KAWANS ni merupakan Kajian Alam Warisan Seni Bina Negeri Sembilan yang diadakan di PD. Masuk surat khabar tapi surat khabar apa, aku tak pasti.

So sebab event ni la aku ditarik untuk jadi gadis pengiring. Aku ni memang bukan jenis pemVOLUNTEER nih. Nak-nak yang mencapap ni. Sebab tak cukup orang nama aku termasuk sekali. Apa nasib aku ni. ADUH dah nama Negeri Sembilan aku pun kena pakai pakaian Minangkabau lah. First time kot. Inilah hasilnya kalau bukan anak jati nogori sombilan pakai bondo ni jang. Betul ke prenunciation aku ni. Sorry I'm not Minang people after all.


      Yang ni baru yang original punyerrr..


Memang berbeza la weyh. Btw awak-awak semua berbaju merah, tak sakit tengkuk ke letak benda tu kat atas kepala? *tanya berdasarkan pengalaman :P


You Might Also Like

0 comments

komen je. Tak kena bayar pun. OHOHO