One of The Best Way to Reject Someone

Monday, May 07, 2012

Assalamualaikum semua,


Hari ni serius sejuk. Pagi-pagi lagi tatkala ayam belum berkokok hujan telah pun membasahi bumi..
ceh mentang-mentang sejak dua menjak buat novel ni ayat aku pergh...

Hari ni aku nak bagitahu korang semua salah satu cara terbaik untuk reject someone. Hari ni aku kasi satu je. Sebab aku ada banyak benda nak kena buat seperti mengemas rumah. DAN DAN KAU. Ahaha..Tak lah. Kerja opis aku tak siap lagi. Azim nak aku hantar pagi-pagi. Menyampah. Saya memmmaaaang tak suka itu orang. Tak tidur lah aku malam ni gamaknya

Adakah anda rimas dengan orang yang suka anda? Macam mana nak reject?? Tengok ni..


Hahaha.. Mungkin it sounds really mean but trust me this is one of an effective way to reject someone. Try it you won't regret. Tapi apa yang aku nak cakap no matter how far you want him or her far from you..kalau dah jodoh tu tak ke mana kan..;)

p/s: kredit buat bib kerana mempertemukan saya dengan gambar ini..^^

You Might Also Like

4 comments

komen je. Tak kena bayar pun. OHOHO