GIRLS!..Do Read This

Sunday, February 26, 2012

Assalamualaikum semua.

Ada tak dekat sini girls yang selalu fikir..ISHH BOYFRIEND I NI, I TAK FAHAMLAH DIA TU. PERANGAI DIA BUAT I KELIRU..ATAU APA YANG LELAKI FIKIR SEBENARNYA DALAM KEPALA DIA ORANG TU? Well macam yang selalu aku cakap lelaki ni pelik dan most of the time kita tak dapat nak predict apa yang dia orang maksudkan sebenarnya.

Even membaca itu pelita hidup, kat buku tak ada silibes untuk itu.

Malam tadi aku IM dengan kawan aku yang bernama lelaki. Dan aku tanya lah soalan yang aku pasti korang pun sama nak tau jawapannya. Dia seorang lelaki yang boleh dipercayai dan aku rasa jawapan dia betul since aku dah kenal dia lama. Namanya of course dirahsiakan.

First thing yang dia cakap dengan aku

Don't assume yang kita orang won't care where are you becoz we do. It makes us feel secure to know that our girl will not terjatuh hati dengan mana-mana lelaki we've never heard of.
Masa aku baca HAHA HA..rupanya ni sebabnya. I thought they'll feel macam ambil berat. Ceh. Then dia sambung

Don't talk about your ex-boyfriends. We never have, nor ever respect or like them nor we want to hear about them. When you do, you want us to be jealous right? Actually you are asking us to lose trust!
Ok ok aku faham perasaan kau tapi.. Maybe girls you should stop.

Memang kita orang really tak kisah kalau korang cakap dengan lelaki lain and even don't care if you're friends with the other guys but when you're sitting next to us and some random guys passed by and you jump up and talked to him without introducing us..it's really piss us off.
Hey you shoudn't say that. We're not piss you off. If you feel like that.. girls please dont ignore them.

Lagi if we tell you're cantik, ohsem, gorgeous, cute, stunning or whatsoever, we're freakin mean it. Don't tell us we're wrong. We'll stop trying to convince you. Kita orang suka girlz yang ada level of confident yang tinggi. 
Girls tak payah nak malu-malu unta sangat. Kalau dia dah kasi compliment tu cakap je..Thanks. Aku setuju dengan kau HAS..EH tak tak.


Oh c'mon, you don't have to get  dressed up for us. If we're going out with you in the first place, you don't have to put your make-up setengah inch or pakai heels tinggi-tinggi. We like you for WHO you are and not WHAT you are.
See girls lelaki tak nak kita jadi hipokrit. Just be yourself. 


The most serious thing, jangan flirt dengan mana-mana lelaki when we're not around. We'll find out. We have eyes everywhere. When we find out, IT'S OVER
EH EH. Kau salah tengok lah. Yang tadi tu kawan baik aku dari kecil. The moral of the story..cuba setia la dengan pasangan korang girls.

Don't take we say everything seriously. Sarcasm is beautiful thing. See the beauty in it. Don't angry easily. Even we love it just becoz you're cute being angry.
Don't you think they are too much??


Don't talk about how hot Tom Cruise or Lee Min Ho is in front of us. It's boring and we don't care. 
That's the fact. Korang kena terima hakikat la kan. Am I right girls?


Aku nak lagi tau  apa yang dia nak cakap lagi pasal lelaki. Rupanya dia dah bla tinggalkan IM on  macam tu je. Ye ye aku tunggu. Aku tunggu lama tau tak dua jam. Tapi tak pe it's okay sebab the next morning dia text aku minta maaf. By the way girls, sekarang korang dah tahu kan apa yang lelaki fikir or yang lelaki nak sampaikan so to guys who read this, adakah anda mempunyai pendapat yang sama macam mamat ni?














You Might Also Like

1 comments

komen je. Tak kena bayar pun. OHOHO