Lepak di Ice Room

Tuesday, November 06, 2012

Assalamualaikum semua.



Sekarang ni asyik hujan je memanjang. Nak pergi jogging petang-petang pun susah. Maklum lah aku kan aktif orangnya. Haha.

When we talk about November, kita mesti terbayangkan cuti sekolah dan kenduri kahwin. Ya tepat sekali. Sebelah rumah aku pun akan kahwin tak lama lagi wohoo.. Cis apa kena mengena ?_?. Tapi kalau aku, aku terbayangkan autumn season yang sangat outstanding. Bunga maple keoren-oreanan yang jatuh bergugur-guguran. Memang sangat excited bercuti disana. Ok sila kumpul duit beramai-ramai dari sekarang.

Untuk entry ICE ROOM sepatutnya aku post lama dah. Tapi yelah aku kan buzy memanjang gamaknya. Memang tak lah. Tapi tak pe. Semua benda boleh settle kan. Lepas final presentation design hari tu, kami, *SEJAK BILA AKU PAKAI KAMI?  melepaskan tension yang tak tidur selama dua hari, di Ice Room yang terletak di PD.



The entrance.


The interior.


Eh kau Jah, kalau lapaq pun agak-agak lah. Macam nak makan je buku menu dia.


"This is mine, hihi."
Itulah dialogue dia.

Here we present to you... 


Guava Fruit Snow Ice. So refreshing.


Fresh strawberry Fruit Snow Ice. 


Tropical Mixed Fruit Snow Ice.


Blueberry Snow Ice.


Dah kenyang, it is time to go home. Eh mana aku? Hah tulah kau kena tahu. Dalam entry ni aku invisible. Only the special one boleh tengok aku. Sapa nampak pegang siling. Yang tak sampai tu aku pahamlah.

Interested dengan Ice Room ni? Jangan risau branch dia bukan kat Pd je ada gak yang lain. Klang Valley pun ada. Want to know more just go this website.





Apa hal aku letak gambar ni. Cis.


You Might Also Like

0 comments

komen je. Tak kena bayar pun. OHOHO