Mak Aku Cakap Kalau Nak Kahwen Nanti....

Wednesday, July 11, 2012

Assalamualaikum semua..

Mak aku ada cakap kalau nak kahwin nanti ..

Before baca..senyum sikit. Tak payah lah nak berkerut-kerut or tengah tension dok baca aku punya entry ni. Tapi kalau kau baru kena klesh then baca aku punya entry ni aku sangat berbesar hati.

Hah. Macam ni. Mak aku pernah cakap IF nak kahwin nanti, kita kena jangan nak memilih sangat pasangan hidup. Majority nak kan perfection partner. Hey mana ada yang sempurna dalam dunia ni betul tak. Kalau sempurna, mana ada orang jual krim jerawat atau ubat kuruskan badan dan tak lupa juga Yun Nam Hair Solution pun bankap. Itu physical. Kalau yang related dengan attitude dan lain-lain? Konfem dunia ni tak ada problem dengan masalah penceraian and all that.

Tapi tu bukan apa yang aku nak cakap. What I am trying to say is you are not the right one to discover other people weakness. Bagi aku, dia jelah banyak kelemahan kau tak ada ke yang sibuk nak cari silap orang kenapa? Haha. Mungkin ayat ni direct dan ada terasa tapi c'mon lah guys tak payah lah kita nak sibuk-sibuk nak cari kelemahan orang yang penting kita perbaiki diri kita barulah hidup aman harmoni bahagia sentiasa..okay! *dah macam apa dah ayat aku ni haih..+__+


Bukak balik bab dalam mencari pasangan. Aku bukanlah yang memilih tapi sikit tu ada lah. Aku bet korang pun sama. Alah tak memilih kononnya. Ahai. Semua orang memilih. Setuju? Sama ada banyak atau sikit je songehnya. That's the different.

Tapi even aku ni macam....tapi kenapa once aku cakap aku amik kos architecture ramai yang tak percaya. Tell me why? Aku ni tak ada talent ke? Btw dah 40% journey aku dekat line ni dan..tapi kenapa masih ada lagi yang tak percaya? Is it too funny? Ni hasil aku setelah hampir 2 tahun berkecimpung dalam architecture.







Hehew. Ni aku buat k bai.

Itu yang mak aku cakap kalau aku nak kahwin nanti. Anda pula bagaimana?
Ending macam ayat iklan dalam TV3 weyh!

You Might Also Like

3 comments

komen je. Tak kena bayar pun. OHOHO