K-pop? Tolonglah Faham Weyh..

Tuesday, January 03, 2012

Assalamualaikum semua,

Cuba Try Test statement di atas selalu dimonopoli oleh siapa. Lelaki bukan. Hah entry kali ini keluar sedikit dari tema belog aku tapi masih lagi ada kaitan juga dengan aku. Wah sekarang ni fanomena muzik Korea ataupun dikenali sebagai K-Pop merebak seperti api yang merebak membakar satu kampung * ayat nak wow je* .

Korang cerita la dengan aku siapa je yang tak kenal group2 idol macam Big Bang, Suju, Shinee, Beast, SNSD, Kara dan macam lagilah kan. Just imagine even 7 years old girl can memorized their lyrics. Tak tergeliat ke lidah mereka mereka ini??.

Kenapa kebanyakan golongan adam tidak berminat? Tapi bukan lah semua lelaki. But most of them. Hah tapi apa yang aku nak cuba sampai kan dekat sini tajuk entry aku itu tiada kaitan sama sekali pada entry kali ini. 

Kenapa K-Pop??

Ni sebenarnya aku nak tulis tajuk enri aku. Haha. Make it simple. Aku pun peminat K-Pop tegar. Semua aku layan ke? Sorry sikit. Kalau korang semua nak tahu aku ni kalau dengar lagu, aku akan mencari-mencari maksud lagu tu. Tak kisahlah kalau membuang masa ke habeskan karen ke. "Eh perlukah cari. I don't want to do that. Just wasting ma time bebeyh". Ah lantak korang la. Cuba berfikir sikit. You're not understand what you are singing. Macam..pelk je. ntah lah. Papehal peace yeo. OK back to the main point, kenapa ramai minat K-Pop? kenapa? kenapa? awat lagu tu? why? pourquoi? sebelum semua bahasa naik baik aku bagitahu.

  • Lagu mereka sangat best especially kalau yang melodic habis contoh group aku suka yang malankolik habes   
               2 am 

      aku bukan pendengar yang memandang rupa. Kualiti suara yang penting.
  • Gaya dance mereka. Wargh. Every single song have their own dance. Unik kan.


    2pm- Dance yang paling aku minat I'll be back


Ni group yang paling aku minat sekali Big Bang
*ayat bm aku totally salah. Ni kalau cikgu bm aku baca ni sah-sah dia meradang. Ampun buk ampun buk..CIKGU AKU BUKA KE BLOG NI???..
  • Cara dan gayanya yang tersendiri contoh group CN BLUE. Band Cute Boy. Aku saja tambah.

Yong hwa leader. Main vocalist. Rapper juga. Banyaknya peranan dia kan. *Dua dari kanan

  • Yang last. Sebab mereka ni comel dan kacak. AH macam ni


kyunyun dari super junior


yang ni confirm confirm semua kenal kan leader ss501 tapi group tu dah berpecah


yang ni pula minho shinee
  
last but not least 

Lee Seunggi. Satu satunya penyanyi solo yang aku letak sebab aku suka dia..

Sebenarnya banyak lagi tapi tak terUPLOAD pula. Banyak sangat. Pehal lah pula semua gambar artis lelaki je aku letak. Alah biasalah dah lumrah perempuan mesti suka dekat lelaki. ohoho

Btw korang, kena ingat juga bukan semuanya yang korang tengok lihat dan tatap adalah natural beauty. Rata-rata guna plastic surgery sebab nak cantik. Korea layan-layan gak jangan sampai taksub sangat. Ini semua dunia beb. Lagho. 

TQ kerana luangkan masa membaca entry ini!

You Might Also Like

5 comments

  1. betul.betul. semua ini duniawi

    ReplyDelete
  2. btul. Dunia dunia gak akhirat jangan lupa lak

    ReplyDelete
  3. npew x ltak beast...heheheh

    ReplyDelete
  4. kalu dah smpai cari makna lagu..pastu hampir suma nama artis korea hafal..tambah dengan letak gmbar2 artis korea merata tempat...x taksub ka gitu awak??hehe..=)

    ReplyDelete

komen je. Tak kena bayar pun. OHOHO