Makan di TWENTY & CO

Monday, August 10, 2015

Assalamualaikum semua.

August!

At the beginning of this week, I had an idea. An idea which I think is pretty great. I was excited, I was happy and I was motivated. However, for some strange reason I experienced a deflation in mood. I started thinking negatively when I have absolutely no reason to do so. I just lost my phone. Someone stole it from my bag and yeah pftt. SIGH.

It's been a long time since I review about cafe. Sekarang baru ada masa nak update. For the time being, aku tengah intern dekat company lama. By the way,  TWENTY & CO ni terletak di Plaza Azalea, Seksyen 14. Betul-betul kat tengah-tengah bandar.


Sumber :  twenty & co.
Bukak waze insyaAllah korang akan sampai. Cafe dia tepi jalan ja. Tak akan sesat punya. The main reason I want to go here sebab banyak orang kata coffee dia superb and yeah I'm here now. Aku pergi berdua ja. So sorry sebab makan nak review tak banyak.  

DEEP FRIED SALMON
RM 35

Untuk yang ni, member aku punya. Aku ada rasa sikit lah. I just love how the salmon was coat. Breadcrumb dia macam pedas pedas cruchy cruchy. Tapi apa yang member aku komen, dia tak puas hati sebab supposedly it was serve with fries. Dalam gambar pun tunjuk but then dia gantikan dengan nanchos.


 
20 YEARS OF LASAGNA
RM 25

Lasagna ni member aku recommend. Dia kata sedap. Tapi bagi aku lasagna dia agak unique. Bila tengok warna purple kat plate tu sos tu manis. Of course aku tak pernah rasa. Yang hijau tu macam herbs sauce. White sause dia sedap dan dia crunchy crunchy sikit sebab ada crouton kat atas dia.

HAZELNUT LATTE
RM 10

Well. They need to improve their latte art. Latte art dia tak jadii..:o
Btw what people say is true. Sedap kot. Aroma dia memang .. Well said. Memang akan jadi tempat lepak minum kopi lepas ni.

Air yang lagi satu tu PASSION SODA, RM 12. Masam dan kick.

  
Top view. 
Ajet ajet melukis untuk mencantikkan gambar. HISH.

Bila di total up kan semua nya RM 80 something including tax dan lain-lain. Bagi aku cafe ni memang ok dah agak luas. Sesuai nak buat apa-apa event. Dua tingkat kalau aku tak silap. It was a great dining experience. A good place to chill and hangout and dating and reunion and so on. Haha.




I just love my life… 

You Might Also Like

0 comments

komen je. Tak kena bayar pun. OHOHO