Tempat Yang Sesuai Untuk Propose Si Dia

Thursday, February 21, 2013

Assalamualaikum semua.


Aww so cute!
 Budak kecik menyamar jadi tua sangat comel. Rasa macam nak masuk dalam gambar and grab the baby lol. Tapi apakah yang akan terjadi kalau orang tua menyamar jadi budak kecik???? Erk. Sangat meNIGHTMAREkan!

Makan di Garden. Aku pergi masa cuti tahun baru cina hari tu. Sesiapa yang pernah baca entry yang lepas pasal REUNITED kan? Jadi kali ni aku nak promote tempat yang kita orang jadikan tempat REUNION tu. Rasanya dah lama aku tak update entry pasal makan. Previous one pasal makanan korea. What a surprised, entry makan dekat Dubu-Dubu sangat mendapat hit yang banyak. Sesiapa yang baca, gracias muchas..:D



Jadi nilah tempat yang aku dok cakap dari tadi. So attempting! Sangat style kan dengan english style dia. Maam ala-ala France sikit pun ada bagi aku lah.
So para-para lelaki dah tahu dah lokasi anda untuk melamar? Haha.



Their first level..




Ni second level..



Spiral stairs yang menuju ke tingkat 3. Only opened for special event purpose.



Ni lah sebabnya aku kata tempat sesuai untuk melamar. Piano dalam cage woh. So kalau kau nak propose, mainkan lagu cinta kau bro dan jangan nak poyo sangat masuk kalau korang tak reti main. Haha



Aww..look at those flowers, so romantic no jokes.
So these are the food which we ordered..


Own Style " olio-aglio "..



Grand Pa Carbonara..



Aduh yang ni aku lupa, Sizzling Chicken Chop kot..



Grilled Teriyaki Chicken Chop..



Spagetti Arrabiata.. Ter edit intensity yang tinggi lol.

Secara overallnya, portion makanan dia sangat besar & sedap. Boleh datang makan lagi. Sila sokong cadangan tempat aku to those yang nak mempropose. Tapi make sure duit banyak sebab bagi aku dia macam high price sikit dan ada service tax. Jumlah untuk 9 orang makan almost RM 290. Thanks Allah for the rezeki..:D 


So dah ready ke nak propose kami? Erk.


You Might Also Like

3 comments

  1. Lawanya tempat!! *sambil menabung* :D

    ReplyDelete
  2. haha ... lol .. xpe nnti aku suruh bakan laki kau purpose kau kt sini nak ?? tp kau kne bg tau aku dlu sape calon bakal laki kau .. =D

    ReplyDelete
  3. assalam..ehem bestnya makan2.. cute pic.baby yg atas tu.. ;)

    ReplyDelete

komen je. Tak kena bayar pun. OHOHO